Poslovanje restorana u doba nakon pandemije

 

U posljednje vrijeme mediji i društvene mreže obiluju prognozama prema kojima "nakon pandemije covid-a u turizmu i ugostiteljstvu ništa više neće biti isto". Sigurno je da će do promjena doći, ali ovo ne mora nužno da znači da će stvari biti lošije. Jednostavno - biće drugačije. Evidentan je veliki entuzijazam i želja za povratkom na uobičajen režim življenja, što će generisati značajnu tražnju za ugostiteljskim uslugama i pojedinim objektima donijeti značajne benefite. Sa druge strane, opšta ekonomska kriza uticaće na pad kupovne moći, što će dovesti do pada potrošnje. U ovim okolnostima prosperiraće HORECA objekti koji su izgradili prepoznatljiv identitet, koji imaju kvalitetnu ponudu i jaku bazu zadovoljnih gostiju. U nastavku je nekoliko ideja o tome šta ugostiteljski objekti mogu da urade da bi spremno dočekali promjene:

◇ uvedite degustacioni meni, pruzite gostima prliku da prethodno probaju vaše specijalitete

◇ izmijenite meni tako da on bude više baziran na lokalnim proizvodima

◇ učinite vašu ponudu lako dostupnom svojim gostima dostavom i pouzećem

◇ uvedite različite potsticaje za organizovane grupe

◇ "uvedite gosta u kuhinju" - učinite pripremu jela vidljivom putem show-cooking koncepta ili CCTV-a

◇ uvrstite gotova jela u vaš meni

- organizujte catering

◇ organizujte ili učestvujte na event-ima van vaseg objekta.

❓Koje novine ćete vi uvesti kako bi obogatili ponudu i animirali svoje goste?