IceCom na 41. sajmu turizma u Beogradu

Na ovogodisnjem beogradskom sajmu turizma nasim ugostiteljima smo pretstavili  niz novih trendova. 

Kada je rijec o ugostiteljskoj opremi tu prije svega mislim na primjenu konvekcionih pecnica u gastronomiji I pekarstvu. Takodje, pokazali smo koncept obimne pripreme hrane u fast-food restoranima tipa McDonalds zasnovan na “pamentnim uredjajima” (rostilji I friteze velikog kapaciteta I visokog stepena automatizacije). 

U dijelu proizvodnje italijanskog zanatskog sladoleda prezentovali smo nekoliko novih ukusa koji ce zasigurno postati hit narednog ljeta, potencirajuci cinjenicu da se do kvalitetnog proizvoda moze stici jedino upotrebom kvalitetnih masina I sirovina, uz neizostavnu ljubav I posvecenost gelato majstora sto sladoledu koji smo pripremili daje posebnu notu ukusa. 

Takodje, pokazali smo da je soft sladoled unosan biznis sa neogranicenom mogucnoscu kreacije I inovacije I apostrofirali da se savremeni soft icecream shopovi baziraju na potpunom ugodjaju za kupce, sto osim samog proizvoda obuhvata I atraktivno pakovanje kao I ugodan ambijent koji se krajnjem konzumentu pruza u soft shopovima, nasuprot rasprostranjenog I pogresnog modela koji je znacio serviranje elementarnog proizvoda u neadekvatnim uslovima. Ozbiljan pomak smo napravili u soft segmentu ove godine predstavljanjem različitih soft ukusa koji se uslužuju sa jednog aparata. Naime sada je moguće imati soft sladoled sa više ukusa u jednom kornetu bez prekidanja točenja i promjene aparata. Ovo je revolucionaran pomak u razvoju ove poslastice, jer time se prevazilazi najveće ograničenje - nedovoljna raznovrsnost!